Verzenden en retourneren
- Bestellen kan via de webshop, u ontvangt een bevestiging van uw bestelling via de mail.
- Betalen kan door middel van Ideal of bij afhalen in de winkel.
- Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.
- In principe zijn alle producten die in de webshop staan zijn op voorraad. Het kan voorkomen dat een artikel net verkocht is in onze winkel en nog niet uit de webshop zijn verwijderd. Is dit het geval, dan zullen wij u informeren over de verwachte levertijd van het bestelde artikel.
- Neem contact met ons op via zowizovriezenveen@gmail.com wanneer u vragen hebt over een bepaald artikel, of iets op voorraad is, eventuele levertijden of als u een grotere hoeveelheid van een bepaald artikel wilt bestellen.
- Zoekt u iets specifieks, neem contact met ons op dan kijken we samen met u naar de mogelijkheden.
- De levertijd voor bestellingen binnen Nederland is 1-3 werkdagen. Bestellingen die voor 16.00 uur worden gedaan en betaald zijn met Ideal worden dezelfde werkdag nog verstuurd. Wij verzenden binnen Nederland met PostNL.
- De verzendkosten voor pakketjes binnen Nederland zijn 6,95 euro.
- Voor brievenbuspost zijn de verzendkosten 3.50 euro.
- Wanneer u niet tevreden bent met uw aankoop, dan kunt u het artikel binnen 14 dagen, in originele verpakking en verzenddoos retour sturen naar:
Zowizo
Westeinde 269
7671 ER Vriezenveen.
- De kosten voor het retour sturen zijn voor u zelf en worden niet vergoed door Zowizo. Na ontvangst van de retouren en het controleren van de artikelen ontvangt u zo spoedig mogelijk ( binnen 1 werkweek) uw geld retour op uw rekening. Kapot retour geleverde artikelen worden niet vergoed. Foodproducten kunnen niet retour gezonden worden.
- Wanneer een artikel beschadigd is bij ontvangst stuur ons een mail met foto van de beschadiging. Wij zullen contact met u opnemen om samen tot een oplossing te komen. U kunt mailen naar zowizovriezenveen@gmail.com
- Wilt u uw bestelling cadeau geven? Het is mogelijk uw bestelling naar een ander afleveradres te sturen. Geef bij uw bestelling aan dat het een cadeau is en wat evt het afleveradres wordt, dan pakken wij het voor u in en wordt het naar het juiste adres verstuurd. Wanneer u ook een kaartje hebt besteld en dit wilt toevoegen aan het cadeau, geef ons de tekst door die op het kaartje moet komen te staan. Wij zorgen dat er een mooi ingepakt cadeau bij de ontvanger komt.
- Wij hopen dat u met veel plezier winkelt in onze webshop of in onze fysieke winkel. Maar hebt u opmerkingen, suggesties of mist u een bepaald artikel in ons assortiment? Geef het aan ons door. Wanneer u tevreden bent, horen we dit ook graag. U kunt ons mailen of een berichtje via facebook of whatsapp sturen of een reactie op onze social media geven.